piektdiena, 2010. gada 10. decembris

Ļoti kaitinoši ir vēl par maigu teikts


Es sevi uzskatu par rūdītu rokdarbnieci. Zinu jau zinu, ka ir vēl rūdītākas, bet nu nesaprotu KĀ tā var sanākt? Tikai pāris dienas starpā starp viena pulsa sildītāja un otra adīšanas, bet atšķirība ir vismaz 1 cm ja ne vairāk (gan valdziņu skaits, gan dzija gan adatu izmērs ir tas pats). Kāpēc adījums tik ļoti atšķiras pēc izmēra un vai tas ir mēness fāžu ietekmē, garastāvokļa, dienas ritma vai vēl kāda neapzināta iemesla? Un ko tagad darīt tālāk?

6 komentāri:

Anonīms teica...

Tas ar tām pērlītēm ir vareni!
Tas nekas, ka nedienas ar to vienu centimetru.

dace teica...

Paldies!
Es adīju trešo, kurš bija apmēram viena lieluma ar otro. Tagad gaidīšu iedvesmu lai adītu ceturto, kurš pas kopā ar pirmo ;) Bet... 2 vienādas lietas?!

guna teica...

Ļoti glīti! Es arī grasos beidzot ķerties pie maučiem. Kāda numura adatas tu izmanto? Skatos, ka uzmet ar palīgdiegu. Pēcāk sašuj kopā abus galus?
Lai veicas!

dace teica...

Paldies! Es adu ar 2 mm adatām. Un daru tieši tā kā saki, uzmetu ar palīgdiegu un tad šuju kopā imitējot adījumu!

Miumasknits teica...

Pieļauju, ka šāda starpība var rasties atkarībā no tā, ka ikreiz, adot, rokraksta mainās. Vienubrīd Tu esi adījusi stingrāk, jau pēc dažām stundām, dažādu iemeslu dēļ, tavs adījums jau var būt vaļīgāks. Tev pašai šķiet, ka adi vienādi, bet tas tomēr mainās. Cita izskaidrojuma tam nav. Es to arī pēc sevis jūtu. Laimīgu Jauno gadu! M.

Maija teica...

Adu abus reizē uz 2 adatu komplektiem. Tā tieku galā ar zeķēm un cimdiem arī. :)